Lista produktów marki Opoczno
Producent: ROVESE S.A. z siedzibą w Kielcach, Al. Solidarności 36, 25-323 Kielce, udziela gwarancji na następujących warunkach:
- Okres gwarancji (liczony od daty zakupu):
- 120 miesięcy na właściwości ceramik (barwa szkliwa, pękanie)
- 120 miesięcy na spusty umywalkowe z korkiem ceramicznym (nakładką ceramiczną), z funkcją klik-klak oraz bez funkcji klik-klak
- 24 miesiące na części nieceramiczne w kompaktach, miskach WC (uszczelki, zawory) oraz spustach umywalkowych (uszczelki)
- 24 miesiące na zachowanie właściwości hydrofobowych dla wyrobów z powłoką Perfect Clean.
- Warunki gwarancji:
- Kupujący zobowiązany jest do zapoznania się i przestrzegania warunków gwarancji, instrukcji montażu oraz zasad użytkowania (zawartych w punkcie 4 niniejszej Karty Gwarancyjnej).
- Producent nie ponosi odpowiedzialności za szkody i wady wynikłe z zastosowanych przez kupującego materiałów wykorzystanych do montażu Produktu niepochodzących bezpośrednio od producenta, które to materiały kupujący wybiera na własne ryzyko i odpowiedzialność.
- Producent nie ponosi odpowiedzialności za szkody i wady produktów, które są dołączone do Produktu, a nie są przez Producenta wyprodukowane.
- Produkt przed montażem powinien być sprawdzony. W przypadku ujawnienia się możliwych do wykrycia wad nie powinien być montowany, a wady powinny być zgłoszone zgodnie z zasadami rozpatrywania reklamacji.
- Gwarancja nie obejmuje Produktów, w których uszkodzenia powstały na skutek:
- Umyślnego uszkodzenia lub niedbalstwa;
- Wypadku, pożaru, powodzi, eksplozji lub innego oddziaływania siły wyższej na Produkt;
- Wadliwego montażu Produktu lub niezgodnego z instrukcją montażu bądź właściwymi przepisami;
- Zanieczyszczeń spowodowanych użyciem środków chemicznych dozowanych do zbiornika kompaktu lub doprowadzeniem zanieczyszczonej wody.
- Użytkowania niezgodnego z instrukcją montażu oraz zasadami użytkowania;
- Uszkodzenia Produktu powstałego na skutek niewłaściwego: magazynowania, transportu lub konserwacji. Produktu środkami żrącymi bądź ziarnistymi;
- Uszkodzeń mechanicznych, fizycznych, chemicznych spowodowanymi siłami i czynnikami zewnętrznymi;
- Uszkodzeń powstałych na skutek powstałego osadu kamiennego lub żelaznego;
- Dokonania zmian konstrukcyjnych lub samowolnych przeróbek;
- Używania nieoryginalnych części zamiennych;
- Odziaływania temperatur ujemnych na produkt;
- Zastosowania niezgodnego z przeznaczeniem;
- Naturalnego zużycia;
- Zasady rozpatrywania reklamacji:
- Podstawą do rozpatrzenia reklamacji jest wykazanie przez Klienta daty zakupu Produktu (np. na podstawie paragonu lub faktury).
- Reklamacje należy zgłaszać w okresie gwarancyjnym;
- Reklamacje należy zgłaszać bezpośrednio w miejscu zakupu Produktu lub w formie elektronicznej poprzez formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie www.opoczno.eu
- Producent według własnego wyboru dokona naprawy lub wymiany Produktu uznanego za wadliwy.
- Warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest powiadomienie Producenta o występującej wadliwości w terminie 7 dni od daty, w której Kupujący wykrył lub powinien był wykryć usterkę w okresie trwania gwarancji.
- Reklamacje będą rozpatrywane tylko po okazaniu dowodu zakupu Produktu, przy czym w wypadku zgłoszenia elektronicznego dowód zakupu zostanie zweryfikowany przez serwisanta podczas rozpatrywania reklamacji.
- Rozpatrzenie reklamacji odbędzie się w ciągu 14 dni od daty zgłoszenia.
- Wady Produktu ujawnione w okresie gwarancji zostaną usunięte w ciągu 21 dni od daty uznania zasadności reklamacji. Decyzję o sposobie naprawy podejmie autoryzowany serwisant Producenta. W przypadku wymiany gwarancyjnej zastosowane zostaną wyłącznie części rekomendowane i dostarczone przez Producenta. Wymienione części stają się własnością Producenta.
- Okres gwarancji ulega przedłużeniu o czas upływający między dniem zgłoszenia reklamacji a dniem wykonania naprawy.
- Producent nie ponosi kosztów, jakie Kupujący poniósł na rzecz osób trzecich w związku z wadliwym Produktem, chyba że został on przez Producenta zaakceptowany.
- W przypadku uwzględnienia gwarancji Producent zobowiązuje się do dokonania naprawy lub wymiany bezpłatnie.
- Produkt zgłoszony do reklamacji powinien spełniać podstawowe zasady higieny.
- Gwarancją objęte są wyłącznie wady fabryczne produktu.
- Zasady użytkowania niezbędne do zachowania gwarancji:
- Produkt powinien być zamontowany zgodnie z dołączoną instrukcją montażu bądź dostępną na stronie www.opoczno.eu.
- Ciśnienie wody w instalacji wodociągowej w budynku powinno wynosić nie mniej niż 0,5 baru i nie więcej niż 6 barów.
- W przypadku konieczności wymiany wadliwych części, wymagane jest stosowanie oryginalnych części Producenta.
- Obce materiały typu: zaprawa murarska, wapno, piasek itd., nie powinny znajdować się w zbiorniku Produktu aby nie zaburzyły poprawnego funkcjonowania wszystkich mechanizmów.
- Dla produktów z powłoką Perfect Clean należy przestrzegać następującej pielęgnacji:
- Wyrób należy myć używając wilgotnej szmatki z dodatkiem łagodnego środka czyszczącego np. płynu do mycia naczyń kuchennych.
- Wyrobu nie należy czyścić szorstkimi lub twardymi przedmiotami typu szorstka gąbka, druciany czyścik kuchenny.
- Wyrobu nie należy czyścić ziarnistymi środkami czyszczącymi – może to spowodować trwałe uszkodzenie powierzchni.
- Wyrobu nie należy czyścić środkami zawierającymi ścierniwo (np. mleczka czyszczące)
- Wyrobu nie należy czyścić środkami zawierającymi substancje żrące (np. kwasy, zasady, chlor, itp.).
- Należy nie dopuszczać do powstania trwałych osadów wapiennych (tzw. „twarda woda”).
- Osady z kamienia najlepiej usunąć łagodnymi ogólnodostępnymi środkami czystości przeznaczonymi do tego celu.
- Korka ceramicznego (nakładki ceramicznej) nie należy czyścić środkami chemicznymi zawierającymi amoniak, kwas, chlor, alkohol oraz żadnymi innymi substancjami żrącymi lub ostrymi środkami czyszczącymi.
- Uwagi:
- Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z rękojmi;
- Udzielenie gwarancji jest bezpłatne.
- W przypadku ujawnienia się wady fabrycznej Produktu Klient jest zobowiązany do podjęcia wszelkich działań w celu ograniczenia ewentualnej szkody mogącej wynikać z wady.
- Gwarancja udzielana jest na terytorium kraju, w którym dokonano zakupu.
Producent: ROVESE S.A. z siedzibą w Kielcach, Al. Solidarności 36, 25-323 Kielce, udziela gwarancji na następujących warunkach:
- Okres gwarancji (liczony od daty zakupu):
- 120 miesięcy na właściwości ceramik (barwa szkliwa, pękanie)
- 120 miesięcy na spusty umywalkowe z korkiem ceramicznym (nakładką ceramiczną), z funkcją klik-klak oraz bez funkcji klik-klak
- 24 miesiące na części nieceramiczne w kompaktach, miskach WC (uszczelki, zawory) oraz spustach umywalkowych (uszczelki)
- 24 miesiące na zachowanie właściwości hydrofobowych dla wyrobów z powłoką Perfect Clean.
- Warunki gwarancji:
- Kupujący zobowiązany jest do zapoznania się i przestrzegania warunków gwarancji, instrukcji montażu oraz zasad użytkowania (zawartych w punkcie 4 niniejszej Karty Gwarancyjnej).
- Producent nie ponosi odpowiedzialności za szkody i wady wynikłe z zastosowanych przez kupującego materiałów wykorzystanych do montażu Produktu niepochodzących bezpośrednio od producenta, które to materiały kupujący wybiera na własne ryzyko i odpowiedzialność.
- Producent nie ponosi odpowiedzialności za szkody i wady produktów, które są dołączone do Produktu, a nie są przez Producenta wyprodukowane.
- Produkt przed montażem powinien być sprawdzony. W przypadku ujawnienia się możliwych do wykrycia wad nie powinien być montowany, a wady powinny być zgłoszone zgodnie z zasadami rozpatrywania reklamacji.
- Gwarancja nie obejmuje Produktów, w których uszkodzenia powstały na skutek:
- Umyślnego uszkodzenia lub niedbalstwa;
- Wypadku, pożaru, powodzi, eksplozji lub innego oddziaływania siły wyższej na Produkt;
- Wadliwego montażu Produktu lub niezgodnego z instrukcją montażu bądź właściwymi przepisami;
- Zanieczyszczeń spowodowanych użyciem środków chemicznych dozowanych do zbiornika kompaktu lub doprowadzeniem zanieczyszczonej wody.
- Użytkowania niezgodnego z instrukcją montażu oraz zasadami użytkowania;
- Uszkodzenia Produktu powstałego na skutek niewłaściwego: magazynowania, transportu lub konserwacji. Produktu środkami żrącymi bądź ziarnistymi;
- Uszkodzeń mechanicznych, fizycznych, chemicznych spowodowanymi siłami i czynnikami zewnętrznymi;
- Uszkodzeń powstałych na skutek powstałego osadu kamiennego lub żelaznego;
- Dokonania zmian konstrukcyjnych lub samowolnych przeróbek;
- Używania nieoryginalnych części zamiennych;
- Odziaływania temperatur ujemnych na produkt;
- Zastosowania niezgodnego z przeznaczeniem;
- Naturalnego zużycia;
- Zasady rozpatrywania reklamacji:
- Podstawą do rozpatrzenia reklamacji jest wykazanie przez Klienta daty zakupu Produktu (np. na podstawie paragonu lub faktury).
- Reklamacje należy zgłaszać w okresie gwarancyjnym;
- Reklamacje należy zgłaszać bezpośrednio w miejscu zakupu Produktu lub w formie elektronicznej poprzez formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie www.opoczno.eu
- Producent według własnego wyboru dokona naprawy lub wymiany Produktu uznanego za wadliwy.
- Warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest powiadomienie Producenta o występującej wadliwości w terminie 7 dni od daty, w której Kupujący wykrył lub powinien był wykryć usterkę w okresie trwania gwarancji.
- Reklamacje będą rozpatrywane tylko po okazaniu dowodu zakupu Produktu, przy czym w wypadku zgłoszenia elektronicznego dowód zakupu zostanie zweryfikowany przez serwisanta podczas rozpatrywania reklamacji.
- Rozpatrzenie reklamacji odbędzie się w ciągu 14 dni od daty zgłoszenia.
- Wady Produktu ujawnione w okresie gwarancji zostaną usunięte w ciągu 21 dni od daty uznania zasadności reklamacji. Decyzję o sposobie naprawy podejmie autoryzowany serwisant Producenta. W przypadku wymiany gwarancyjnej zastosowane zostaną wyłącznie części rekomendowane i dostarczone przez Producenta. Wymienione części stają się własnością Producenta.
- Okres gwarancji ulega przedłużeniu o czas upływający między dniem zgłoszenia reklamacji a dniem wykonania naprawy.
- Producent nie ponosi kosztów, jakie Kupujący poniósł na rzecz osób trzecich w związku z wadliwym Produktem, chyba że został on przez Producenta zaakceptowany.
- W przypadku uwzględnienia gwarancji Producent zobowiązuje się do dokonania naprawy lub wymiany bezpłatnie.
- Produkt zgłoszony do reklamacji powinien spełniać podstawowe zasady higieny.
- Gwarancją objęte są wyłącznie wady fabryczne produktu.
- Zasady użytkowania niezbędne do zachowania gwarancji:
- Produkt powinien być zamontowany zgodnie z dołączoną instrukcją montażu bądź dostępną na stronie www.opoczno.eu.
- Ciśnienie wody w instalacji wodociągowej w budynku powinno wynosić nie mniej niż 0,5 baru i nie więcej niż 6 barów.
- W przypadku konieczności wymiany wadliwych części, wymagane jest stosowanie oryginalnych części Producenta.
- Obce materiały typu: zaprawa murarska, wapno, piasek itd., nie powinny znajdować się w zbiorniku Produktu aby nie zaburzyły poprawnego funkcjonowania wszystkich mechanizmów.
- Dla produktów z powłoką Perfect Clean należy przestrzegać następującej pielęgnacji:
- Wyrób należy myć używając wilgotnej szmatki z dodatkiem łagodnego środka czyszczącego np. płynu do mycia naczyń kuchennych.
- Wyrobu nie należy czyścić szorstkimi lub twardymi przedmiotami typu szorstka gąbka, druciany czyścik kuchenny.
- Wyrobu nie należy czyścić ziarnistymi środkami czyszczącymi – może to spowodować trwałe uszkodzenie powierzchni.
- Wyrobu nie należy czyścić środkami zawierającymi ścierniwo (np. mleczka czyszczące)
- Wyrobu nie należy czyścić środkami zawierającymi substancje żrące (np. kwasy, zasady, chlor, itp.).
- Należy nie dopuszczać do powstania trwałych osadów wapiennych (tzw. „twarda woda”).
- Osady z kamienia najlepiej usunąć łagodnymi ogólnodostępnymi środkami czystości przeznaczonymi do tego celu.
- Korka ceramicznego (nakładki ceramicznej) nie należy czyścić środkami chemicznymi zawierającymi amoniak, kwas, chlor, alkohol oraz żadnymi innymi substancjami żrącymi lub ostrymi środkami czyszczącymi.
- Uwagi:
- Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z rękojmi;
- Udzielenie gwarancji jest bezpłatne.
- W przypadku ujawnienia się wady fabrycznej Produktu Klient jest zobowiązany do podjęcia wszelkich działań w celu ograniczenia ewentualnej szkody mogącej wynikać z wady.
- Gwarancja udzielana jest na terytorium kraju, w którym dokonano zakupu.
Pokazano 1-24 z 45 pozycji
- wymiary: 35,5x50 cm
- podwieszany
- z ukrytym montażem
Cena podstawowa
Cena
749 zł
- rodzaj: wolnoopadająca
- super cienka slim
- materiał: duroplast
- antybakteryjna
Cena podstawowa
Cena
239 zł
- rodzaj: wolnoopadająca
- materiał: duroplast
- antybakteryjna
Cena podstawowa
Cena
335 zł
- materiał: duroplast
- rodzaj: wolnoopadająca
- antybakteryjna
Cena podstawowa
Cena
242 zł
- materiał: duroplast
- rodzaj: wolnoopadająca
- antybakteryjna
Cena podstawowa
Cena
242 zł
- deska duroplastowa
- antybakteryjna
- wolnoopadająca
Cena podstawowa
Cena
242 zł
- ceramiczny
- z przelewem
- klik klak
Cena podstawowa
Cena
59 zł
- wymiary: 60x60x4,7cm
- oświetlenie LED
- włącznik na podczerwień
Cena podstawowa
Cena
404 zł
- wymiary: 70x60x4,7cm
- oświetlenie LED
- włącznik na podczerwień
Cena podstawowa
Cena
444 zł
- wymiary: 100x60x4,7cm
- oświetlenie LED
- włącznik na podczerwień
Cena podstawowa
Cena
525 zł
- wymiary: 80x60x4,7cm
- oświetlenie LED
- włącznik na podczerwień
Cena podstawowa
Cena
485 zł
- wymiary: 37x41x62,5cm
- materiał: ceramika
- bez kołnierza
- kolor: biały
Cena podstawowa
Cena
950 zł
- wymiary: 36x55,5cm
- materiał: ceramika
- bezkołnierzowa
Cena podstawowa
Cena
758 zł
- wymiary: 36x55,5cm
- materiał: ceramika
- bezkołnierzowa
Cena podstawowa
Cena
768 zł
- wymiary: 55,5x36x36 cm
- z deską w komplecie
- bez wewnętrznego kołnierza
Cena podstawowa
Cena
1 052 zł
- wymiary: 35x37,5x54,5cm
- materiał: ceramika
- kolor: biały
Cena podstawowa
Cena
444 zł
- w komplecie z deską wolnoopadającą
- bez kołnierzowa
Cena podstawowa
Cena
699 zł
- wymiary: 100x45,5x50cm
- materiał: płyta MDF
- kolor: szary dąb
Cena podstawowa
Cena
1 133 zł
- wymiary: 58,4x43x44,7cm
- materiał: płyta MDF
- kolor: szary dąb
Cena podstawowa
Cena
890 zł
- wymiary: 58,4x43x44,7cm
- materiał: płyta MDF
- kolor: biały
Cena podstawowa
Cena
890 zł
- wymiary: 59,5x29,8x44,6cm
- kolor: biały
- materiał: płyta MDF
Cena podstawowa
Cena
687 zł
- wymiary: 59,5x29,8x44,6cm
- kolor: szary
- materiał: płyta MDF
Cena podstawowa
Cena
687 zł
- wymiary: 54x50x42cm
- materiał: płyta MDF
- kolor: biały
Cena podstawowa
Cena
849 zł
- wymiary: 69,4x43x44,7cm
- materiał: płyta MDF
- kolor: szary dąb
Cena podstawowa
Cena
971 zł