montaż z umywalką High Street 90 do kompletowania poniżej
podłużne chromowane uchwyty z płynnie zaokrąglonymi końcówkami
funkcjonalny system przechowywania - organizer
gwarancja 2 lata
Zdjęcia mają charakter poglądowy.
Dostępny
Opis
Dostępność
Dostępny
Szerokość mebla
100
Kolor mebla
dąb
Rodzaj mebla
Szafka pod umywalkę
Specyficzne kody
Producent: ROVESE S.A. z siedzibą w Kielcach, Al. Solidarności 36, 25-323 Kielce, udziela gwarancji na następujących warunkach:
Okres gwarancji (liczony od daty zakupu):
120 miesięcy na właściwości ceramik (barwa szkliwa, pękanie)
120 miesięcy na spusty umywalkowe z korkiem ceramicznym (nakładką ceramiczną), z funkcją klik-klak oraz bez funkcji klik-klak
24 miesiące na części nieceramiczne w kompaktach, miskach WC (uszczelki, zawory) oraz spustach umywalkowych (uszczelki)
24 miesiące na zachowanie właściwości hydrofobowych dla wyrobów z powłoką Perfect Clean.
Warunki gwarancji:
Kupujący zobowiązany jest do zapoznania się i przestrzegania warunków gwarancji, instrukcji montażu oraz zasad użytkowania (zawartych w punkcie 4 niniejszej Karty Gwarancyjnej).
Producent nie ponosi odpowiedzialności za szkody i wady wynikłe z zastosowanych przez kupującego materiałów wykorzystanych do montażu Produktu niepochodzących bezpośrednio od producenta, które to materiały kupujący wybiera na własne ryzyko i odpowiedzialność.
Producent nie ponosi odpowiedzialności za szkody i wady produktów, które są dołączone do Produktu, a nie są przez Producenta wyprodukowane.
Produkt przed montażem powinien być sprawdzony. W przypadku ujawnienia się możliwych do wykrycia wad nie powinien być montowany, a wady powinny być zgłoszone zgodnie z zasadami rozpatrywania reklamacji.
Gwarancja nie obejmuje Produktów, w których uszkodzenia powstały na skutek:
Umyślnego uszkodzenia lub niedbalstwa;
Wypadku, pożaru, powodzi, eksplozji lub innego oddziaływania siły wyższej na Produkt;
Wadliwego montażu Produktu lub niezgodnego z instrukcją montażu bądź właściwymi przepisami;
Zanieczyszczeń spowodowanych użyciem środków chemicznych dozowanych do zbiornika kompaktu lub doprowadzeniem zanieczyszczonej wody.
Użytkowania niezgodnego z instrukcją montażu oraz zasadami użytkowania;
Uszkodzenia Produktu powstałego na skutek niewłaściwego: magazynowania, transportu lub konserwacji. Produktu środkami żrącymi bądź ziarnistymi;
Uszkodzeń mechanicznych, fizycznych, chemicznych spowodowanymi siłami i czynnikami zewnętrznymi;
Uszkodzeń powstałych na skutek powstałego osadu kamiennego lub żelaznego;
Dokonania zmian konstrukcyjnych lub samowolnych przeróbek;
Używania nieoryginalnych części zamiennych;
Odziaływania temperatur ujemnych na produkt;
Zastosowania niezgodnego z przeznaczeniem;
Naturalnego zużycia;
Zasady rozpatrywania reklamacji:
Podstawą do rozpatrzenia reklamacji jest wykazanie przez Klienta daty zakupu Produktu (np. na podstawie paragonu lub faktury).
Reklamacje należy zgłaszać w okresie gwarancyjnym;
Reklamacje należy zgłaszać bezpośrednio w miejscu zakupu Produktu lub w formie elektronicznej poprzez formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie www.opoczno.eu
Producent według własnego wyboru dokona naprawy lub wymiany Produktu uznanego za wadliwy.
Warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest powiadomienie Producenta o występującej wadliwości w terminie 7 dni od daty, w której Kupujący wykrył lub powinien był wykryć usterkę w okresie trwania gwarancji.
Reklamacje będą rozpatrywane tylko po okazaniu dowodu zakupu Produktu, przy czym w wypadku zgłoszenia elektronicznego dowód zakupu zostanie zweryfikowany przez serwisanta podczas rozpatrywania reklamacji.
Rozpatrzenie reklamacji odbędzie się w ciągu 14 dni od daty zgłoszenia.
Wady Produktu ujawnione w okresie gwarancji zostaną usunięte w ciągu 21 dni od daty uznania zasadności reklamacji. Decyzję o sposobie naprawy podejmie autoryzowany serwisant Producenta. W przypadku wymiany gwarancyjnej zastosowane zostaną wyłącznie części rekomendowane i dostarczone przez Producenta. Wymienione części stają się własnością Producenta.
Okres gwarancji ulega przedłużeniu o czas upływający między dniem zgłoszenia reklamacji a dniem wykonania naprawy.
Producent nie ponosi kosztów, jakie Kupujący poniósł na rzecz osób trzecich w związku z wadliwym Produktem, chyba że został on przez Producenta zaakceptowany.
W przypadku uwzględnienia gwarancji Producent zobowiązuje się do dokonania naprawy lub wymiany bezpłatnie.
Produkt zgłoszony do reklamacji powinien spełniać podstawowe zasady higieny.
Gwarancją objęte są wyłącznie wady fabryczne produktu.
Zasady użytkowania niezbędne do zachowania gwarancji:
Produkt powinien być zamontowany zgodnie z dołączoną instrukcją montażu bądź dostępną na stronie www.opoczno.eu.
Ciśnienie wody w instalacji wodociągowej w budynku powinno wynosić nie mniej niż 0,5 baru i nie więcej niż 6 barów.
W przypadku konieczności wymiany wadliwych części, wymagane jest stosowanie oryginalnych części Producenta.
Obce materiały typu: zaprawa murarska, wapno, piasek itd., nie powinny znajdować się w zbiorniku Produktu aby nie zaburzyły poprawnego funkcjonowania wszystkich mechanizmów.
Dla produktów z powłoką Perfect Clean należy przestrzegać następującej pielęgnacji:
Wyrób należy myć używając wilgotnej szmatki z dodatkiem łagodnego środka czyszczącego np. płynu do mycia naczyń kuchennych.
Wyrobu nie należy czyścić szorstkimi lub twardymi przedmiotami typu szorstka gąbka, druciany czyścik kuchenny.
Wyrobu nie należy czyścić ziarnistymi środkami czyszczącymi – może to spowodować trwałe uszkodzenie powierzchni.
Wyrobu nie należy czyścić środkami zawierającymi ścierniwo (np. mleczka czyszczące)
Wyrobu nie należy czyścić środkami zawierającymi substancje żrące (np. kwasy, zasady, chlor, itp.).
Należy nie dopuszczać do powstania trwałych osadów wapiennych (tzw. „twarda woda”).
Osady z kamienia najlepiej usunąć łagodnymi ogólnodostępnymi środkami czystości przeznaczonymi do tego celu.
Korka ceramicznego (nakładki ceramicznej) nie należy czyścić środkami chemicznymi zawierającymi amoniak, kwas, chlor, alkohol oraz żadnymi innymi substancjami żrącymi lub ostrymi środkami czyszczącymi.
Uwagi:
Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z rękojmi;
Udzielenie gwarancji jest bezpłatne.
W przypadku ujawnienia się wady fabrycznej Produktu Klient jest zobowiązany do podjęcia wszelkich działań w celu ograniczenia ewentualnej szkody mogącej wynikać z wady.
Gwarancja udzielana jest na terytorium kraju, w którym dokonano zakupu.
ARTYKUŁY
Jak dobrać rośliny do łazienki?
Zanim przejdziemy do tego, jakie kwiaty w łazience będą odpowiednim wyborem, najpierw należy zdać sobie sprawę z tego, dlaczego w ogóle warto je w tym pomieszczeniu uprawiać.