Lista produktów marki Excellent
vWarunki gwarancji Excellent S.A.
Producent udziela gwarancji na prawidłowo zainstalowany, eksploatowany, konserwowany i serwisowany produkt. Jedynym dokumentem uprawniającym do zgłoszenia reklamacji jest dowód zakupu (faktura, rachunek lub paragon). Warunkiem uznania reklamacji na produkt jest jego użytkowanie zgodne z przeznaczeniem, określone przez aktualnie obowiązującą normę, oraz okresowe czyszczenie (min. raz na kwartał) oraz konserwacja zgodnie z instrukcją. Stwierdzenie zanieczyszczeń spowodowanych nieprawidłowym użytkowaniem oraz konserwacją będzie skutkować odrzuceniem ewentualnej reklamacji. Gwarancja nie obejmuje:
- skutków samowolnych, dokonywanych przez użytkownika lub inne nieupoważnione osoby, napraw, przeróbek lub zmian konstrukcyjnych
- uszkodzeń mechanicznych oraz chemicznych powłoki, w tym wynikających z zastosowania środków żrących oraz ciernych,
- skutków nie stosowania się do instrukcji obsługi, ze szczególnym uwzględnieniem ostrzeżeń dotyczących instalacji, użytkowania i serwisowania produktu
- uszkodzeń powstałych w wyniku zastosowania niezgodnego z przeznaczeniem
- uszkodzeń i niepoprawnego działania produktu, wynikających z braku wymaganej konserwacji i pielęgnacji produktu.
Szczegółowe informacje zawarte są w kartach gwarancyjnych oraz instrukcjach montażu produktów. Excellent S.A. udziela na ujęte w niniejszym katalogu wyroby następujących okresów gwarancji, licząc od dnia zakupu przez użytkownika:
Wanny i obudowy
- 20 lat - trwałość barwy powłoki akrylowej wanien Excellent (za wyjątkiem wanien wolnostojących)
- 10 lat - trwałość barwy powłoki akrylowej wanien Actima
- 5 lat - trwałość barwy powłoki akrylowej wanien wolnostojących Excellent
- 2 lata - pozostałe elementy (w tym obudowy Excellent i Actima)
Hydromasaż, kabiny natryskowe i brodziki
- 2 lata - wszystkie elementy (Excellent i Actima) Armatura
- 5 lat - gwarancja ogólna
- 2 lata - panele prysznicowe, zestawy prysznicowe, deszczownice, dodatki, głowice ceramiczne, głowice termostatyczne, perlatory, przełączniki, odpływy z korkami, węże, słuchawki prysznicowe.
Zasady składania reklamacji.
Podstawę złożenia reklamacji stanowi dowód zakupu (faktura, rachunek, paragon), a w przypadku wanien z hydromasażem także podbita karta gwarancyjna oraz świadectwo podłączenia elektrycznego. Reklamację można zgłaszać w miejscu zakupu produktu lub bezpośrednio u producenta. Sprzedawca ma obowiązek ustosunkowania się do żądania Klienta i poinformowania go o tym fakcie w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia zgłoszenia reklamacji przez Klienta. Gwarancja obejmuje produkty sprzedane i zainstalowane na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
Excellent S.A. zastrzega sobie prawo do zmian produkcyjnych i modyfikacji wyrobów, podyktowanych postępem technicznym, bez uprzedniego zawiadomienia; w tym w trybie reklamacji elementy mogą zostać wymienione na odpowiedniki o tych samych właściwościach i walorach użytkowych, ale zgodne z obecnie wprowadzonym standardem technicznym i technologicznym w budowie produktów.
Warunki gwarancji Excellent S.A.
Producent udziela gwarancji na prawidłowo zainstalowany, eksploatowany, konserwowany i serwisowany produkt. Jedynym dokumentem uprawniającym do zgłoszenia reklamacji jest dowód zakupu (faktura, rachunek lub paragon). Warunkiem uznania reklamacji na produkt jest jego użytkowanie zgodne z przeznaczeniem, określone przez aktualnie obowiązującą normę, oraz okresowe czyszczenie (min. raz na kwartał) oraz konserwacja zgodnie z instrukcją. Stwierdzenie zanieczyszczeń spowodowanych nieprawidłowym użytkowaniem oraz konserwacją będzie skutkować odrzuceniem ewentualnej reklamacji. Gwarancja nie obejmuje:
- skutków samowolnych, dokonywanych przez użytkownika lub inne nieupoważnione osoby, napraw, przeróbek lub zmian konstrukcyjnych
- uszkodzeń mechanicznych oraz chemicznych powłoki, w tym wynikających z zastosowania środków żrących oraz ciernych,
- skutków nie stosowania się do instrukcji obsługi, ze szczególnym uwzględnieniem ostrzeżeń dotyczących instalacji, użytkowania i serwisowania produktu
- uszkodzeń powstałych w wyniku zastosowania niezgodnego z przeznaczeniem
- uszkodzeń i niepoprawnego działania produktu, wynikających z braku wymaganej konserwacji i pielęgnacji produktu.
Szczegółowe informacje zawarte są w kartach gwarancyjnych oraz instrukcjach montażu produktów. Excellent S.A. udziela na ujęte w niniejszym katalogu wyroby następujących okresów gwarancji, licząc od dnia zakupu przez użytkownika:
Wanny i obudowy
- 20 lat - trwałość barwy powłoki akrylowej wanien Excellent (za wyjątkiem wanien wolnostojących)
- 10 lat - trwałość barwy powłoki akrylowej wanien Actima
- 5 lat - trwałość barwy powłoki akrylowej wanien wolnostojących Excellent
- 2 lata - pozostałe elementy (w tym obudowy Excellent i Actima)
Hydromasaż, kabiny natryskowe i brodziki
- 2 lata - wszystkie elementy (Excellent i Actima) Armatura
- 5 lat - gwarancja ogólna
- 2 lata - panele prysznicowe, zestawy prysznicowe, deszczownice, dodatki, głowice ceramiczne, głowice termostatyczne, perlatory, przełączniki, odpływy z korkami, węże, słuchawki prysznicowe.
Zasady składania reklamacji.
Podstawę złożenia reklamacji stanowi dowód zakupu (faktura, rachunek, paragon), a w przypadku wanien z hydromasażem także podbita karta gwarancyjna oraz świadectwo podłączenia elektrycznego. Reklamację można zgłaszać w miejscu zakupu produktu lub bezpośrednio u producenta. Sprzedawca ma obowiązek ustosunkowania się do żądania Klienta i poinformowania go o tym fakcie w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia zgłoszenia reklamacji przez Klienta. Gwarancja obejmuje produkty sprzedane i zainstalowane na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
Excellent S.A. zastrzega sobie prawo do zmian produkcyjnych i modyfikacji wyrobów, podyktowanych postępem technicznym, bez uprzedniego zawiadomienia; w tym w trybie reklamacji elementy mogą zostać wymienione na odpowiedniki o tych samych właściwościach i walorach użytkowych, ale zgodne z obecnie wprowadzonym standardem technicznym i technologicznym w budowie produktów.

- typ: bidetowa
- wykończenie: chrom połysk
- z korkiem klik klak
Bateria bidetowa Oxalia Excellent (AREX.9003CR)

- rodzaj: prysznicowa
- bez zestawu prysznicowego
- wykończenie: chrom połysk
Bateria prysznicowa bez zestawu prysznicowego Clever Excellent (ARAC.4108CR)

- typ: prysznicowa
- wykończenie: chrom połysk
- bez zestawu prysznicowego
Bateria prysznicowa bez zestawu prysznicowego Oxalia Excellent (AREX.9008CR)

- rodzaj: prysznicowa
- wykończenie: chrom
- materiał: mosiadz
Bateria prysznicowa Calm Excellent (ARAC.5044CR)
- -50%

- rodzaj: prysznicowa
- bez zestawu prysznicowego
Bateria prysznicowa Keria Excellent (AREX.2008CR)

- typ: wannowo-prysznicowa
- wykończenie: chrom połysk
- podtynkowa
Bateria prysznicowo-wannowa Oxalia Excellent (AREX.9045CR)

- wykończenie: chrom połysk
- materiał: mosiądz
Bateria prysznicowo-wannowa podtynkowa 2 wyjścia Krotos Excellent (AREX.8035CR)

- wykończenie: chrom połysk
- materiał: mosiądz
Bateria prysznicowo-wannowa podtynkowa 3 wyjścia Krotos Excellent (AREX.8036CR)

- wykończenie: chrom połysk
- rodzaj; podtynkowa
Bateria prysznicowo-wannowa podtynkowa Keria Q Excellent (AREX.2046CR)

- wykończenie: chrom połysk
- materiał: mosiądz
Bateria prysznicowo-wannowa podtynkowa Termo 2 wyjścia Krotos Excellent (AREX.8045CR)

- wykończenie: chrom połysk
- materiał: mosiądz
Bateria prysznicowo-wannowa podtynkowa Termo 3 wyjścia Krotos Excellent (AREX.8046CR)

- typ: wannowo-prysznicowa termostatyczna podtynkowa
- bez zestawu natryskowego