Lista produktów marki Riho

RIHO Polska sp. z o.o. udziela gwarancji na:

  • wanny i brodziki akrylowe – 10 lat
  • umywalki i brodziki z marmuru syntetycznego – 5 lat
  • meble łazienkowe (wraz z wyposażeniem typu lustra, oświetlenie) – 5 lat
  • kabiny prysznicowe i parawany nawannowe – 5 lat (poza serią Lucena i Hamar, dla których okres gwarancji wynosi 2 lata)
  • wanny z hydromasażem – 2 lata*
  • kabiny masażowo-parowe – 2 lata**
  • odwodnienia prysznicowe – 2 lata
  • akcesoria – 2 lata
  • towary zakupione z ekspozycji – 1 rok


* W przypadku udokumentowanego montażu wanny z hydromasażem przez firmę lub osobę posiadającą certyfikat RIHO gwarancja zostaje przedłużona do 4 lat.
** W przypadku udokumentowanego montażu kabiny masażowo-parowej przez firmę lub osobę posiadającą certyfikat RIHO gwarancja zostaje przedłużona do 3 lat.

Okres gwarancji zaczyna biec od daty zakupu towaru przez Użytkownika końcowego.

Zapewniamy serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na terenie całego kraju.

Reklamacje należy zgłaszać w miejscu zakupu towaru (u dystrybutora RIHO).

Dystrybutor zgłasza reklamację do działu serwisu RIHO na niniejszym formularzu (pobierz)

Kontakt do działu serwisu RIHO:
tel. (42) 250 61 98
kom. 602 666 695

RIHO Polska sp. z o.o. udziela gwarancji na:

  • wanny i brodziki akrylowe – 10 lat
  • umywalki i brodziki z marmuru syntetycznego – 5 lat
  • meble łazienkowe (wraz z wyposażeniem typu lustra, oświetlenie) – 5 lat
  • kabiny prysznicowe i parawany nawannowe – 5 lat (poza serią Lucena i Hamar, dla których okres gwarancji wynosi 2 lata)
  • wanny z hydromasażem – 2 lata*
  • kabiny masażowo-parowe – 2 lata**
  • odwodnienia prysznicowe – 2 lata
  • akcesoria – 2 lata
  • towary zakupione z ekspozycji – 1 rok


* W przypadku udokumentowanego montażu wanny z hydromasażem przez firmę lub osobę posiadającą certyfikat RIHO gwarancja zostaje przedłużona do 4 lat.
** W przypadku udokumentowanego montażu kabiny masażowo-parowej przez firmę lub osobę posiadającą certyfikat RIHO gwarancja zostaje przedłużona do 3 lat.

Okres gwarancji zaczyna biec od daty zakupu towaru przez Użytkownika końcowego.

Zapewniamy serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na terenie całego kraju.

Reklamacje należy zgłaszać w miejscu zakupu towaru (u dystrybutora RIHO).

Dystrybutor zgłasza reklamację do działu serwisu RIHO na niniejszym formularzu (pobierz)

Kontakt do działu serwisu RIHO:
tel. (42) 250 61 98
kom. 602 666 695

Przepraszamy za niedogodności.

Wyszukaj ponownie to co szukasz