- -140 zł
Deszczownia z baterią termostatyczną Emi Sea-horse (NDT-L705)
- wykończenie: chrom
- deszczownica okrągła 250 mm
-
Towar objęty gwarancją
-
Towar zabezpieczony do transportu
-
Możliwość zwrotu towaru do 14 dni
-
-
- Typ baterii: natryskowa z zestawem prysznicowym
- Montaż: ścienna
Cena 1550Bateria natryskowa z zestawem prysznicowym Dexame Kohlman (QW276D) -
- Kolor: chrom,
- TARIC: 8481801190,
- PKWiU: 28.14.12.0,
- Rodzaj i średnica przyłączy: przyłącze mimośrodowe G1/2,
- System oszczędzania wody: nie
Cena 722Zestaw natryskowy z baterią natryskową BAQ7U, chrom Algeo Square Ferro (NP74-BAQ7U) -
-
-
- bateria podtynkowa QW220A
- deszczownica okrągła typ R 20cm
- ramię ścienne WN
Cena 1129Zestaw prysznicowy Axel Kohlman (QW220AR20) -
- zestaw prysznicowy podtynkowy
- materiał: 100 % mosiądz
- wykończenie: czarny mat
- 5 lat gwarancji
Cena 1464Zestaw prysznicowy podtynkowy Varium II / Modern czarny Besco (BP-MVII-CZ) -
- zestaw prysznicowy natynkowy
- kolor: czarny mat
- 5 lat gwarancji
Cena 1699Zestaw prysznicowy natynkowy Retro czarny Besco (BP-R-CZ)
- wykończenie: chrom
- deszczownica okrągła 250 mm
- wysokość regulowana
- podłączenie natrysku 1/2''
- blokada gorącej wody przy st.38
- głowica ceramiczna
- Dostępność
- Zapytaj o dostępność
- Kolor baterii
- chrom
- Typ baterii
- prysznicowa
- Montaż baterii
- standardowa
- Rodzaj baterii
- zestaw natryskowy z deszczownicą
Gwarant bezpłatnie usunie ewentualną niesprawność urządzenia, pod warunkiem wykorzystywania go, zgodnie z przeznaczeniem oraz przedstawienia w autoryzowanym punkcie serwisowym lub punkcie sprzedaży, prawidłowo wypełnionej niniejszej karty gwarancyjnej wraz z kopią dowodu zakupu. Zgłoszenie zostanie rozpatrzone w czasie nie przekraczającym 14 dni roboczych, a usterka usunięta w możliwie najkrótszym terminie (w przypadku konieczności sprowadzenia części zamiennych z zagranicy czas ten może ulec wydłużeniu). Gwarant zastrzega sobie prawo wyboru sposobu usunięcia usterki lub wady. Gwarant może uchylić się od dotrzymania terminu napraw, jeżeli zaistnieją zakłócenia w działalności przedsiębiorstwa, spowodowane nieprzewidzianymi okolicznościami, np. strajkami, niepokojami społecznymi, klęskami żywiołowymi, ograniczeniami importowymi, itp. Klientowi przysługuje prawo do wymiany produktu na nowy, jeżeli: --- zakład serwisowy stwierdzi na piśmie, że usunięcie wady jest niemożliwe, --- w okresie gwarancji serwis dokonał trzech napraw istotnych, a produkt nadal będzie wykazywał wady uniemożliwiające użytkowanie go zgodnie z przeznaczeniem. Jeżeli wymiana produktu na nowy jest niewykonalna, klientowi przysługuje prawo zwrotu zapłaconej kwoty. O klasyfikacji naprawy decyduje autoryzowany serwis. Wszelkie wadliwe produkty lub części, które wymieniono, stają się własnością autoryzowanego punktu serwisowego.
1. Karta Gwarancyjna jest ważna, jeśli jest czytelnie i kompletnie wypełniona.
2. Powierzchnia wyrobu oraz jego kompletność winny zostać przez kupującego sprawdzone w trakcie dokonania zakupu. Mechaniczne uszkodzenia powierzchni zgłoszone po wyjściu ze sklepu, nie będą uznawane.
3. Zamontowanie produktu jest jednoznaczne z akceptacją warunków gwarancji.
4. Gwarancją nie są objęte uszkodzenia powstałe wskutek nieprawidłowego montażu, konserwacji, samodzielnych przeróbek, niewłaściwej eksploatacji produktu, jak również przez zanieczyszczenia wody lub przewodów sieci wodociągowej, osad kamienny, itp.
5. Usługami gwarancyjnymi nie są objęte czynności związane z konserwacją, czyszczeniem i regulacją produktu.
6. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń spowodowanych używaniem niewłaściwych preparatów do czyszczenia.
7. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych, w tym zarysowań powierzchni po czyszczeniu, np. ostrym zmywakiem, szczotką, itp.
8. Gwarant nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne szkody pośrednie lub bezpośrednie spowodowane przez produkt.
9. Gwarant nie ponosi kosztów montażu lub ewentualnego demontażu produktu.
10. Gwarant nie ponosi kosztów uszkodzenia elementów utrudniających dostęp do produktu (np. glazury, czy innych materiałów zastosowanych do obudowania produktu). Montaż utrudniający dostęp do produktu jest niezgodny z instrukcją montażu.
11. Gwarant rezerwuje sobie prawo do zwrotu kosztów interwencji w przypadku nieuzasadnionego wezwania reklamacyjnego.
12. Niedopełnienie warunków zawartych w instrukcji montażu powoduje utratę prawa do napraw gwarancyjnych.
13. Gwarant nie wystawia duplikatu karty gwarancyjnej.
14. Gwarancja obowiązuje tylko na obszarze RP.
15. Podstawą do rozstrzygania ewentualnych sporów jest prawo obowiązujące na terytorium RP.