• -13%

Lustro w pionowej ramie 75 Antado (B-DC-L-80x75)

  • wymiary: 800x750mm
  • kolor: cherry połysk
local_shipping Dostępny
195,00 zł
Zniżka 13%
170,00 zł
Koszt wysyłki: GRATIS
Ilość

Dodatkowo po dodaniu do koszyka:
  • Towar objęty gwarancją Towar objęty gwarancją
  • Towar zabezpieczony do transportu Towar zabezpieczony do transportu
  • Możliwość zwrotu towaru do 14 dni Możliwość zwrotu towaru do 14 dni
Antado
B-DC-L-80x75
  • wymiary: 800x750mm
  • kolor: cherry połysk
  • w pionowej ramie
Dostępny

Opis

Dostępność
Dostępny

Specyficzne kody

Warunki gwarancji producenta

  1. Czas trwania gwarancji wynosi 12 miesięcy od daty sprzedaży.
  2. Gwarant odpowiada za wady powstałe z przyczyny tkwiącej w sprzedanych meblach oraz za uszkodzenia będące nieuniknionym ich następstwem wówczas, gdy były używane zgodnie z ich przeznaczeniem i w odpowiednich warunkach.
  3. Gwarancją nie są objęte uszkodzenia powstałe w wyniku:
    1. niewłaściwego bądź nieostrożnego przenoszenia lub przewożenia mebli przez kupującego,
    2. naprawy lub przeróbki wykonanej bez zgody producenta,
    3. niewłaściwego, niezgodnego z przeznaczeniem i instrukcją używania, przechowywania i konserwacji mebli,
    4. naturalnego zmniejszenia wartości i użyteczności, będącego następstwem upływu czasu.
  4. Reklamacje z tytułu wad gwarancyjnych przyjmuje sklep, w którym towar zakupiono.
  5. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mebli, ich wyglądu, rodzaju wykończenia, a także kompletności akcesoriów stanowiących wyposażenie (gdy meble zostały wydane ze sklepu bez uprzedniego rozpakowania i okazania przez sprzedawcę) – załatwia bezpośrednio i roszczenia z tego tytułu realizuje sprzedawca.
  6. Reklamacje uznane za zasadne będą załatwiane w terminie do 180 dni.
  7. Za zgodą kupującego przedłużenie terminu załatwienia reklamacji może ulec przedłużeniu.
  8. W przypadku gdy wada stanowiąca przedmiot reklamacji jest według gwaranta usuwalna, świadczenie będzie realizowane przez naprawę gwarancyjną.
  9. Załatwienie reklamacji przez wymianę mebli wadliwych lub anulowanie umowy i zwrot zapłaconej kwoty może nastąpić gdy: - wada jest nieusuwalna, a kupujący nie wyraża zgody na obniżenie ceny - dwukrotna naprawa nie przyniosła zamierzonego skutku - reklamacja nie została załatwiona w terminie określonym i uzgodnionym z kupującym.
  10. Jeżeli kupujący dwukrotnie nie zezwolił serwisantowi na wykonanie naprawy uważa się, że zrezygnował z przysługujących mu uprawnień.
  11. Przedstawiciel gwaranta może odmówić uznania reklamacji mebli jeżeli: - nie pozwala na to ich stan higieniczno-sanitarny, - są składowane w sposób uniemożliwiający dokonanie oględzin. Odmowę, o której mowa, doręcza się na piśmie kupującemu z podaniem jej przyczyny.
  12. Uprawnienia z tytułu udzielonej gwarancji mogą być zrealizowane po przedstawieniu niniejszej karty gwarancyjnej oraz dowodu zakupu.