Ścianka przedłużająca 50 Prestige Sanplast (600-073-1230-39-401)

Ścianka przedłużająca 50 Prestige Sanplast (600-073-1230-39-401)

  • wymiary: 50x195cm
  • profile: srebrny matowy
662 zł
Koszt wysyłki: 99,00 zł
Ilość

  • Towar objęty gwarancją Towar objęty gwarancją
  • Towar zabezpieczony do transportu Towar zabezpieczony do transportu
  • Możliwość zwrotu towaru do 14 dni Możliwość zwrotu towaru do 14 dni
Sanplast
600-073-1230-39-401
  • wymiary: 50x195cm
  • profile: srebrny matowy
  • szkło: bezpieczne szkło hartowane 6mm, transparentne
  • uniwersalna (lewa/prawa)

Dzięki ściance SS2/PRIII można przedłużyć standardowe drzwi DJ/PRIII lub DJ2/PRIII w zakresie od 20 do 50cm. Daje nam to możliwość zabudowania wnęk szerokich nawet do 170cm, co sprawi, że jeszcze lepiej dopasujemy produkt do możliwości aranżacyjnych naszej łazienki. Ścianka przedłużająca o wysokości 195 cm wykonana jest z bezpiecznego szkła hartowanego o grubości 6mm. Produkt jest uniwersalny – możliwość montażu w wersji lewej lub prawej. Modyfikacja powierzchni szkła Glass Protect w cenie produktu. Przykład wykorzystania: - szerokość wnęki = 1500 mm - przykładowa kombinacja produktów: DJ2L/PRIII-120 + SS2/PRIII-30 - zakres regulacji: 1486-1514 mm (dla pozostałych kombinacji zakres należy przyjąć analogicznie, czyli ±14mm do wymiaru nominalnego).

Zdjęcia mają charakter poglądowy.
Dostępny
Specyficzne kody

Przedstawiamy Państwu poniżej warunki gwarancji jakiej udzielamy na zakupiony przez Państwa wyrób:

1. Okres gwarancji na niezmienność barwy akrylu oraz inne wady powierzchni akrylu wynosi 84 miesiące. Na pozostałe elementy okres gwarancji wynosi 24 miesiące.

2. Zasięg ochrony gwarancyjnej obejmuje obszar Rzeczypospolitej Polskiej.

3. Okres gwarancji rozpoczyna się z chwilą dokonania zakupu wyrobu. Karta gwarancyjna musi zostać potwierdzona przez sprzedawcę w dniu zakupu (podpis, pieczęć sklepu, data sprzedaży), w przeciwnym przypadku jest ona nieważna.

4. Gwarancja nie obejmuje:

a) wyrobów używanych, ekspozycyjnych, (widocznie naruszonych).

b) uszkodzeń mechanicznych i termicznych wyrobów (otarcia, wygięcia, pęknięcia, zarysowania itp.) powstałych na skutek niewłaściwego obchodzenia się z produktem.

c) części ulegających naturalnemu zużyciu podczas użytkowania (w szczególności elementy jezdne produktów, uszczelki itp.)

d) czynności związanych z konserwacją, czyszczeniem i regulacją produktu opisanych w instrukcji obsługi

e) wad i uszkodzeń spowodowanych:

- montażem niezgodnym z instrukcją montażu i użytkowania załączoną przez producenta do wyrobu

- dokonaniem samodzielnych napraw i przeróbek

- wytrącaniem się osadów z użytkowanej wody (zaleca się stosowanie odpowiednich filtrów)

- nieodpowiednią pielęgnacją wyrobów np. stosowaniem do czyszczenia niewłaściwych środków chemicznych

- niewłaściwą eksploatacją wyrobu tj. niezgodną z instrukcją użytkowania i przeznaczeniem produktu.

5. W przypadku stwierdzenia wady należy zaprzestać użytkowania wyrobu w celu uniknięcia powstania większych szkód.

6. Towar będący przedmiotem reklamacji należy udostępnić do dyspozycji serwisu „Sanplast” SA. Nie udostępnienie towaru będącego przedmiotem reklamacji upoważnia firmę „Sanplast” SA do odmowy uznania reklamacji.

7. W każdym przypadku wyrób udostępniony do naprawy musi być czysty i zgodny z podstawowymi wymaganiami higienicznymi.

8. W przypadku zasadnego zgłoszenia reklamacji firma „Sanplast” SA zobowiązuje się do:

a) dokonania naprawy w możliwie najkrótszym, uzgodnionym z klientem terminie,

b) wymiany towaru na wolny od wad, jeżeli naprawa jest niemożliwa lub wymaga nadmiernych kosztów.

9. Producent nie ponosi kosztów demontażu lub uszkodzenia elementów utrudniających dostęp do wyrobu (np. glazury, czy innych materiałów zastosowanych do obudowy wyrobu).

10. Ingerencja lub dokonanie zmian konstrukcyjnych wyrobu przez osoby nieupoważnione przez firmę producenta powodują wygaśnięcie gwarancji.

11. Reklamacje wyrobów produkowanych przez producenta należy zgłaszać na adres mailowy serwis@sanplast.pl, lub pisemnie na adres Sanplast S.A. Wymysłowice 1 88-320 Strzelno.

12. Roszczenia gwarancyjne można zgłaszać tylko za okazaniem prawidłowo wypełnionej karty gwarancyjnej. W przypadku braku karty gwarancyjnej reklamacja klienta nie będzie uwzględniona.

 

Niniejsza gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.

ARTYKUŁY
Z czego wynika renoma marki Sanplast?
Z czego wynika renoma marki Sanplast?

Wybierając produkty do łazienki, warto mieć na uwadze przede wszystkim wysoką jakość wykonania, trwałość, bezpieczeństwo, komfort użytkowania, unikalny design. Nie trzeba ich daleko szukać, bo ma je w swojej ofercie firma Sanplast.

Przeczytaj