• -23%

Wanna asymetryczna 90x140 prawa Comfort (610-060-0150-01-000)

Wanna asymetryczna prawa 90x140 610-060-0140-10-000

WAL/CO 90x140+ST5

local_shipping Dostępny
1 001,00 zł
Zniżka 23%
770,00 zł
Koszt wysyłki: 99,00 zł
Ilość

Dodatkowo po dodaniu do koszyka:
  • Towar objęty gwarancją Towar objęty gwarancją
  • Towar zabezpieczony do transportu Towar zabezpieczony do transportu
  • Możliwość zwrotu towaru do 14 dni Możliwość zwrotu towaru do 14 dni
Sanplast
610-060-0150-01-000

Wanna:

  • Wymiary: 900x1400x600mm,
  • Stelaż,
  • Uniwersalne rozwiązanie: lewe i prawe wanny Asymetryczna forma pozwala zamontować wannę w każdej łazience. W ofercie znajdują się wanny lewe i prawe o wymiarach 90x140, 100x150, 100x160, 110x170, 120x180, 85x160. Dzięki temu klient może zamontować wannę w lewym albo prawym narożniku łazienki.
  • Komfortowe w użytkowaniu: specjalnie uformowane siedzisko Wanny posiadają specjalnie uformowane siedzisko, które pozwala zająć wygodną pozycje np. do mycia nóg.
  • Oryginalne i funkcjonalne: kabiny natryskowe na wanny Dzięki możliwości zamontowania na wannach kabin nawannych zyskujemy dodatkową przestrzeń pod natrysk.
  • Komfort kąpieli: głębokość 45 cm Wanny o głębokości 45 cm zapewniają optymalne warunki kąpieli.
Dostępny

Opis

Dostępność
Dostępny

Specyficzne kody

Przedstawiamy Państwu poniżej warunki gwarancji jakiej udzielamy na zakupiony przez Państwa wyrób:

1. Okres gwarancji na niezmienność barwy akrylu oraz inne wady powierzchni akrylu wynosi 84 miesiące. Na pozostałe elementy okres gwarancji wynosi 24 miesiące.

2. Zasięg ochrony gwarancyjnej obejmuje obszar Rzeczypospolitej Polskiej.

3. Okres gwarancji rozpoczyna się z chwilą dokonania zakupu wyrobu. Karta gwarancyjna musi zostać potwierdzona przez sprzedawcę w dniu zakupu (podpis, pieczęć sklepu, data sprzedaży), w przeciwnym przypadku jest ona nieważna.

4. Gwarancja nie obejmuje:

a) wyrobów używanych, ekspozycyjnych, (widocznie naruszonych).

b) uszkodzeń mechanicznych i termicznych wyrobów (otarcia, wygięcia, pęknięcia, zarysowania itp.) powstałych na skutek niewłaściwego obchodzenia się z produktem.

c) części ulegających naturalnemu zużyciu podczas użytkowania (w szczególności elementy jezdne produktów, uszczelki itp.)

d) czynności związanych z konserwacją, czyszczeniem i regulacją produktu opisanych w instrukcji obsługi

e) wad i uszkodzeń spowodowanych:

- montażem niezgodnym z instrukcją montażu i użytkowania załączoną przez producenta do wyrobu

- dokonaniem samodzielnych napraw i przeróbek

- wytrącaniem się osadów z użytkowanej wody (zaleca się stosowanie odpowiednich filtrów)

- nieodpowiednią pielęgnacją wyrobów np. stosowaniem do czyszczenia niewłaściwych środków chemicznych

- niewłaściwą eksploatacją wyrobu tj. niezgodną z instrukcją użytkowania i przeznaczeniem produktu.

5. W przypadku stwierdzenia wady należy zaprzestać użytkowania wyrobu w celu uniknięcia powstania większych szkód.

6. Towar będący przedmiotem reklamacji należy udostępnić do dyspozycji serwisu „Sanplast” SA. Nie udostępnienie towaru będącego przedmiotem reklamacji upoważnia firmę „Sanplast” SA do odmowy uznania reklamacji.

7. W każdym przypadku wyrób udostępniony do naprawy musi być czysty i zgodny z podstawowymi wymaganiami higienicznymi.

8. W przypadku zasadnego zgłoszenia reklamacji firma „Sanplast” SA zobowiązuje się do:

a) dokonania naprawy w możliwie najkrótszym, uzgodnionym z klientem terminie,

b) wymiany towaru na wolny od wad, jeżeli naprawa jest niemożliwa lub wymaga nadmiernych kosztów.

9. Producent nie ponosi kosztów demontażu lub uszkodzenia elementów utrudniających dostęp do wyrobu (np. glazury, czy innych materiałów zastosowanych do obudowy wyrobu).

10. Ingerencja lub dokonanie zmian konstrukcyjnych wyrobu przez osoby nieupoważnione przez firmę producenta powodują wygaśnięcie gwarancji.

11. Reklamacje wyrobów produkowanych przez producenta należy zgłaszać na adres mailowy serwis@sanplast.pl, lub pisemnie na adres Sanplast S.A. Wymysłowice 1 88-320 Strzelno.

12. Roszczenia gwarancyjne można zgłaszać tylko za okazaniem prawidłowo wypełnionej karty gwarancyjnej. W przypadku braku karty gwarancyjnej reklamacja klienta nie będzie uwzględniona.

 

Niniejsza gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.

Do kompletowania z