Drzwi przesuwne 190-200 Altus Sanplast (600-121-1591-42-491)

Drzwi przesuwne 190-200 Altus Sanplast (600-121-1591-42-491)

  • wymiary: 190-200cm (dodatkowa regulacja)
  • szkło: grafitowe
local_shipping Dostępny do 10 dni
3 659 zł
Koszt wysyłki: 125,00 zł
Ilość

  • Towar objęty gwarancją Towar objęty gwarancją
  • Towar zabezpieczony do transportu Towar zabezpieczony do transportu
  • Możliwość zwrotu towaru do 14 dni Możliwość zwrotu towaru do 14 dni
Sanplast
600-121-1591-42-491
  • wymiary: 190-200cm (dodatkowa regulacja)
  • szkło: grafitowe
  • wysokość: 2100mm
  • szkło: bezpieczne szkło hartowane 8mm
  • profil: chrom/srebrny błyszczący
  • modyfikacja szkła Glass Protect (krople wody spływają natychmiast z powierzchni szkła)
  • bezgłośne przesuwanie
     
    Dodatkowa możliwość zmiany szerokości kabiny. Możliwe jest dostosowanie szerokości kabiny prysznicowej do indywidualnej potrzeby klienta poprzez skrócenie bieżni o wymiar “L”. 
  • Przykład: Szerokość miejsca montażu: Lz=1350 [mm] 
  • 1. Zalecamy montaż kabiny D2/ ALTII 130-140, dla którego standardowy zakres regulacji wynosi: 1380-1400[mm]. 
  • 2. Obliczając skrócenie bieżni “L”, wyznaczamy środek regulacji „B” (w naszym przykładzie wynosi 1390[mm]) i odejmujemy od niego szerokość miejsca montażu kabiny “Lz”: 1390- 1350=40[mm] = L. 
  • 3. Bieżnię należy skrócić o 40[mm] aby zamontować kabinę w miejscu o szerokości 1350[mm].
  • ( patrz zdjęcie)

 

Zdjęcia mają charakter poglądowy.
Dostępny
Opis
Dostępność
Dostępny do 10 dni
Dłuższy bok
190
Kolor profili
chrom
Kolor szkła
grafitowe
Kształt kabiny
drzwi wnękowe
Powłoka ochronna
Tak
Wejście
drzwi suwane
Wersja
uniwersalna
Wysokość
210
Specyficzne kody

Przedstawiamy Państwu poniżej warunki gwarancji jakiej udzielamy na zakupiony przez Państwa wyrób:

1. Okres gwarancji na niezmienność barwy akrylu oraz inne wady powierzchni akrylu wynosi 84 miesiące. Na pozostałe elementy okres gwarancji wynosi 24 miesiące.

2. Zasięg ochrony gwarancyjnej obejmuje obszar Rzeczypospolitej Polskiej.

3. Okres gwarancji rozpoczyna się z chwilą dokonania zakupu wyrobu. Karta gwarancyjna musi zostać potwierdzona przez sprzedawcę w dniu zakupu (podpis, pieczęć sklepu, data sprzedaży), w przeciwnym przypadku jest ona nieważna.

4. Gwarancja nie obejmuje:

a) wyrobów używanych, ekspozycyjnych, (widocznie naruszonych).

b) uszkodzeń mechanicznych i termicznych wyrobów (otarcia, wygięcia, pęknięcia, zarysowania itp.) powstałych na skutek niewłaściwego obchodzenia się z produktem.

c) części ulegających naturalnemu zużyciu podczas użytkowania (w szczególności elementy jezdne produktów, uszczelki itp.)

d) czynności związanych z konserwacją, czyszczeniem i regulacją produktu opisanych w instrukcji obsługi

e) wad i uszkodzeń spowodowanych:

- montażem niezgodnym z instrukcją montażu i użytkowania załączoną przez producenta do wyrobu

- dokonaniem samodzielnych napraw i przeróbek

- wytrącaniem się osadów z użytkowanej wody (zaleca się stosowanie odpowiednich filtrów)

- nieodpowiednią pielęgnacją wyrobów np. stosowaniem do czyszczenia niewłaściwych środków chemicznych

- niewłaściwą eksploatacją wyrobu tj. niezgodną z instrukcją użytkowania i przeznaczeniem produktu.

5. W przypadku stwierdzenia wady należy zaprzestać użytkowania wyrobu w celu uniknięcia powstania większych szkód.

6. Towar będący przedmiotem reklamacji należy udostępnić do dyspozycji serwisu „Sanplast” SA. Nie udostępnienie towaru będącego przedmiotem reklamacji upoważnia firmę „Sanplast” SA do odmowy uznania reklamacji.

7. W każdym przypadku wyrób udostępniony do naprawy musi być czysty i zgodny z podstawowymi wymaganiami higienicznymi.

8. W przypadku zasadnego zgłoszenia reklamacji firma „Sanplast” SA zobowiązuje się do:

a) dokonania naprawy w możliwie najkrótszym, uzgodnionym z klientem terminie,

b) wymiany towaru na wolny od wad, jeżeli naprawa jest niemożliwa lub wymaga nadmiernych kosztów.

9. Producent nie ponosi kosztów demontażu lub uszkodzenia elementów utrudniających dostęp do wyrobu (np. glazury, czy innych materiałów zastosowanych do obudowy wyrobu).

10. Ingerencja lub dokonanie zmian konstrukcyjnych wyrobu przez osoby nieupoważnione przez firmę producenta powodują wygaśnięcie gwarancji.

11. Reklamacje wyrobów produkowanych przez producenta należy zgłaszać na adres mailowy serwis@sanplast.pl, lub pisemnie na adres Sanplast S.A. Wymysłowice 1 88-320 Strzelno.

12. Roszczenia gwarancyjne można zgłaszać tylko za okazaniem prawidłowo wypełnionej karty gwarancyjnej. W przypadku braku karty gwarancyjnej reklamacja klienta nie będzie uwzględniona.

 

Niniejsza gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.

ARTYKUŁY
Z czego wynika renoma marki Sanplast?
Z czego wynika renoma marki Sanplast?

Wybierając produkty do łazienki, warto mieć na uwadze przede wszystkim wysoką jakość wykonania, trwałość, bezpieczeństwo, komfort użytkowania, unikalny design. Nie trzeba ich daleko szukać, bo ma je w swojej ofercie firma Sanplast.

Przeczytaj